17.12.14

Betoonidžungel / Concrete Jungle

Alljärgnevad pildid vast annavad aimu, miks viimasel ajal on blogis valitsenud selline hirmus vaikuseperiood (siinjuures annan lubaduse nüüdsest tunduvalt aktiivsem olla!!!). 

Detsember on endaga minu jaoks kaasa toonud suured ja põnevad elukorralduslikud muudatused, ja mõtlesin, et pole midagi ideaalsemat, kui võtta need kokku piltidega kogu seikluse senisest ühest tipphetkest - New York City tuurist. Kuna tegu oli paljuski bussiekskursiooniga ning Manhattanile jõudes oli väljas juba üsna hämar, siis paraku ei saanud ma teha nii palju pilte kui ma oleks tahtnud, aga samas olin põnevil, et mul oli võimalus näha seda unikaalset linna pimedas ning jõuluehteis (ja ma ei pidanud pettuma).  Valisin mõned pildid ka eelmisest korrast, kui külastasin linna 2010 aasta suvel valges ja võin julgelt öelda, et NYC omab pimedas ikka hoopis teise aura. Positiivses mõttes hullumeelne koht!

✽✽✽

All the photos down below can probably give a pretty good hint about why it has been so quiet in this blog recently. But, I promise that I am going to be so much more active.

December has brought some big life changes for me and a lot has happened, but I want to wrap those past interesting weeks up with these photos from my New York City tour. I must say that I didn´t make too many pictures since it was pretty much a bus tour and it got dark very fast.  However, I am happy about the ones I got.  I am also pleased that I had an opportunity to see this unique city in the dark and with all those pretty Christmas lights and decorations. I did add some photos from my previous NYC trip as well which I had back in summer 2010 during the day time and I must say that this city gets way different vibe once the sun goes down. Crazy place, but in the best way!

























1 comment: